Güzel anneler,mutfağımda sünger kullanmıyorum. Bulaşık süngerlerinin çok fazla bakteri barındırdığı söyleniyor. Onun yerine kabak lifi kullanıyorum ve çok memnunum. Ancak şöyle bi sorum var,mutfakta kullandığımız sarı bezler yerine alternatif olarak daha sağlıklı ne kullanılabilir? Belki aranızda farklı yöntemler deneyenler vardır. Evde giymediğiniz kıyafetleri kesip mutfak bezi mi yapsam acaba?