Öncelikle bütün anne adaylarına merhabalar. Biraz uzun olacak ama duygularımı inanın az bile dile döktüm. Happy kıds e geçiş yaptım fakat doğum hikayemi yazmadan happy mom uygulamasından ayrılamadım.☺️Şu an gözyaşım pıt akıyor bile. Sanki halen yavrum karnımdaymışta bu uygulamaya devam etmem gerekiyormuş gibi hissediyorum. Geçmez dediğimiz 9 ay o kadar hızLı geçiyorki. Hamile kaldığımdan bu yana aklım hep normal doğum yapmaktaydı. Hatta gönüllü sezaryen olmak isteyenlere bile şaşırırdım. Adı üstünde normal doğum derdim. Evet zor fakat bir candan bir can çıkıyor, kolay olan ne var ki zaten. Hamileliğim çok şükür çok güzel geçti. Sıkıntısız bir şekilde atlattım. Fakat son haftalara doğru bebeğin kilosunun git gide arttığın söyledi doktorum. 37.hafta da 3500gr civarıydı. Ben de belki erken gelir kilo artışı fazla olmadan doğar diye sonuna kadar zaten beklemek istedim. Ama kızım 40.haftaya kadar gelmedi. Haftalık kontrollere gittiğimde ise bebeğin kilosunun her seferinde 200-300 gram civarı arttığını söyledi doktorum. Son hafta da ise kilonun 4 buçuğa yaklaştığını söyleyince zaten normal doğum hayallerim haliyle suya düştü. Ben daha da bekleyelim dedim ama doktor bebeğin kanala düşmediğini ve bu şekilde devam edersen haftasını da doldurduğu için zorlanacağımı söyledi. Ki zaten kilosunun da fazla olması bizi baya zorlar normal doğumda dedi. 8 Haziranda doktora gittiğimde sezeryan için bana gün verdi. Yarın gel sabah yatışını yapalım öğlen 2 gibi de bebeğinle seni buluşturalım dedi. Tabi ben salya sümük bir ağlıyorum. Evet bebeğime kavuşacağım heyecanla beklediğim kızım gelecek ama sezeryan olacağım aklıma geldikçe ağlıyorum. Biri bana nasılsın diye sorsa bile ağlıyordum. O kadar hassastım ki kızıma kavuşacağım ana kadar ağladım diyebilirim. Ertesi gün geldi çattı. Hemen yatışım yapıldı. Bu arada spinal oldum.ameliyathaneye giderken sürekli ağzımda dua vardı inene kadar ne ile karşılaşacağımı bilmiyordum. Fakat ekip o kadar iyiydi ki herkes benimle güle oynaya konuşuyor espriler yapıyordu. Bu arada belimden iğne vuruldu ama inanın hiç ama hiç acımadı zaten direk belinizden aşağıya bir sıcaklık iniyor ve sonrasında sonta takıldı. Doktorum geldi aradan 10 dakika geçmeden 14.32 de minik kelebeğim yanağıma kondu.🌸 İnanın hiçbir şey hissetmedim sadece bebeği çıkartırken çekiştirmeleri hissettim ama o da çok kısa sürdü. Allahıma hamd olsun. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşAllah