Gnskz Kızlar göbek deliğinizin biraz alt kısmında boyle bır seyler kopacakmıs gıbı ufak ufak sancılarınız oluyormu normal mı acaba bebıs iyidir normladir demi
dlnyny Gnskz o haftalarda rahim genişlediği büyüdüğü için bu tarz ağrılar olur diye biliyorum ama yanlış yönlendirmek istemem tabii🙏🏻
Gnskz dlnyny tabi doktorun bilebilecegi bir sey ama insanın da aklı kalıyor herkes yasıyor mu normal mi degil mi diye teşekkürler 😊