RdvanAyemUtar Arkadaşlar iki gündür sol kasık bölümüm çok Ağrıyor ve şişti ayağa kalkamıyorum bile 7 haftalık hamileliğim hastaneye gitsem mi bilemedim korkuyorum bu durumla karşılaşan var mı
RdvanAyemUtar deletedmom28 hamilelikte bu tarz agrılar olabiliyor denilmişti de onun için yaşayan varsa diye sorayım dedim
Hafizebdk RdvanAyemUtar O kadar da ayağa kalkamayacak kadar ağrımaz canım hastaneye git benim de ağrıdı ama şişme falan duymadım daha önce geçmiş olsun bi acile git en iyisi
Loveme RdvanAyemUtar Gezmis anokta bazıları zorluyor daha önce bi talebim olmadı ve doktorun kendisi söylüyor ayakta durma diye umarım kolaylıkla verir
Patito__ Cnm sisme nin cok nedeni var enfeksiyon kist veya yerlesmenin o tarafa Olmasi bazende agrilardn dolayi vs vs ama dr gitmek en gzli tabiki kotu bsy yoktur endiselenme