Beste0636 7+3 ken elimi kasığıma koyduğumda kiraz kadar bir göz seğirmesi gibi seğirme hissettim suan 8+0 ım 2 gündür sırt üstü yattığımda kasıgımda bebeğin olduğu tarafta kalp gibi pıt pıt bişey atıyor çok erken değil mi böyle şeyler için
Hafissee Beste0636 damardır o 😁 daha mercimek kadar eli ayagı bile yok zaten bagırsak hareketi de olabilir ama bebek değil net
Gmzclb Beste0636 nabzınızdır gazdır imkansız bu haftalarda ilk gebeliğinizse 22.haftaya kadar bile yolu var hissetmeniz için😅
Sermec27 Beste0636 benim 2 oğlumda da o seğirme olmuştu 8 10 hafta arası nabız atması diye biliyorum 🥰 gebelikte cok normal
Beste0636 Nefes34 az önce biraz araştırdım erken haftalarda böyle hissedersen cinsiyete bağlıyorlar cinsiyetiniz belli mi
Dilek_5 Sanırım o seğirme tüm hamilelerde oluyor ben de de çok olmuştu ilk zamanlar 5-7 hafta sa sanırsam. şu an 14 haftalık ve neredeyse 1.5 aydır hiç seyirme hissetmiyorum🤷♀️
Beste0636 Dilek_5 cinsiyetiniz belli mi erken böyle hissedince erkek olabilir deniliyor az önce biraz araştırdım
Beste0636 Ela0546 Senibeklerkennn Cennetkusumm_35 Sermec27 Nefes34 hayırlısı olsun bakalım bir düşüğüm oldu cinsiyeti belli değildi ancak onda böyle durumlar olmamıştı bunda olunca şaşırdım 😊sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz 🤲🏻🌸
Cennetkusumm_35 Beste0636 bende bebeğimin kalp atışı sanıyordum sizin gibi doktora söyledim O da imkansız hissetmen hamilelikte bağırsaklar hızlı çalışıyor onun hareketini hissediyorsun demişti
Senibeklerkennn Beste0636 bende o haftalar hissetmistim banada erkek bebek cabuk belli ediyor demislerdi oglum olacak nasipse 34 hafta bitti bile🤗
Ela0546 Beste0636 bir rivayete göre bebek erkek olursa bu şekilde segirme oluyormuş diye duymuştum inanmamıştım pek. Fakat bende aynı haftada bunu hissettim bağırsak hareketi flan diye düşündüm ama yakın çevremde erkek bebek öyle olur gibi yorumlar aldım ve cinsiyeti öğrenmeye gittiğimiz de erkek olduğunu öğrendik ☺️ şuan 38+1 deyiz oglusumla dua edin