Nisavedaseyday canım 5+1 de geçtiğimiz Cumartesi günü yani gittim, alttan muayene ile keseyi gördük 3mm di haftasına göre küçük ama olabilir dedi beta hcg baktık bir hafta önce 210 du 449 olmuş.. doktoru aradım tlf ile sonucu söyledim düşük olabilir Perşembe her ihtimale karşı aç gel dedi. Yarın gidicem işte, bu gün mide bulantım oldu vajinal akıntı var göğüslerim biraz hassas.. bilmiyorum yani kimyasal olsa kanama olurdu hiç kanamam da olmadı☹️Böyle işte 🥺