Merhaba arkadaşlar . 15. Haftamda serviks uzunluğum 29 mm çıktı erken doğum riski var dendi ve hastanede yattım . Sadece progestan verdiler. Şimdi 17+3 üz ama serviks uzunluğum hâlâ 29 mm iyileşme olmadı . Hep yatmam mı gerekiyor acaba ? Ve bu durumu yaşayıp zamanında doğum yapan oldu mu ? İlk hamileliğim olduğu için serklaj da yapılamadı çok tedirginim 😢