MTKutay beni lansinohta çok rahatlatıyor aslında. Sık sık sürüyorum ben. Bir de garmastan pomad aldım ama bu krem lansinoh gibi silinmeden kullanılamıyor o nedenle unutupta bebeğimi emzirmekten korktuğum için günde 1 sefer sürüyorum ve evet daha etkili.