MTKutay canım henüz doğurmadım ama tecrübe eden bir ark var o da kremi kullanıyordu ama sonuç alamıyordu göğüs ucum belki çıkmaz diye birşey aşmıştı kalkan gibi bnde o zaman kremi sürüp üstüne bunu koy kıyafetin çekmesin dedim ama tamamen fikirdi ve o gün ucu iyileşti lansion kullanıyordu şimdi kendi hamileliğim bnde kalkan va birşey alıp koyacağım hatta şu aralar gümüş kalkan var ve devamlı sayfama düşüyor ama 300 tl pahalı şuan ilk aşama için o Kalkan’la denemeyi sonra Eger çözüm olmazsa mecburen alırım diye düşündüm 🙄