momsboys kızlar nasış gidiyor ben tam aradayım 38+3 üm. gecenlerde sancım oldu biraz gittim ne nstde bişey çıktı ne açılmam çıktı😏 belkide psikolojik sancıydı. hala bişey yok. sizde durumlar nedir
ufuknihal momsboys 38+6 1 haftadır 1 cm açıklık var ara ara adet sancısı gibi sancım oluyor karnım sertleşiyor ama gelmiyor açılmamda ilerlemiyor 😞 gelsin artık minnoşlar 🙏
aksoyrumeysa 38+4 benimde ne gelen var ne giden sancım hep oluyo ama düzensiz bilemedim ne zaman gelecek