23+3 haftalık hamileyim bugün hastaneye gittim ve bebeğimin kafası ölçümlerde2 hafta kadar küçük gözüküyor genetikte olabilirmiş bebeğin ayak ölçüsü ve karnımın ölçüsü tam haftasına göre çıkıyor kafasının küçük olması yada büyük olması normalmiş ama kafama takıldı Perşembe detaylı ultrasona gideceğim sizlerden bu olayı yaşayan var mı acaba veya bilgisi olan var mı ?