Mom789 yok saldım valla…çaba sarfedecek gücüm zihnen yok gibi.bişeler yaparsam beklenti içinde olucam ve belli ki ben naparsam yapayım o kendi geleceği zaman gelecek kabullendim yani😅ama iki gün ara ara ağrışar sancışar bugün hiçbişey yok ve hatta o kadar hareketli ki kanala falanda yaklaşmıyor büyük ihtimalle..sanki kalan hayatım artık böyle o benm karnımda ben bu ebatlarda olacak gibi bi moddayım🥲