Dogmuyor son 9 kaldi ama yok
Yururken aci çekiyorum,resmen zorluyor bebisim kendini aha bugun kesin doğacak diyorum oturduğum an aci sanci sıfıra iniyor, arada ıslaklık hissediyorum ay su mu yada nisan mi diyorum sadece akinti olduğunu görünce yine şok 😅 bu bebe nasil gelecek yaaa sizin son günler nasil 🙄