annesinin_beybisi ama kendini kasma strese girme bak benim eşim subay 6 aydır gelmiyordu izine hakkaride ben mersindeyim..Esim 30 günlüğüne geldi ama 15.gün göreve çağırdılar. Yani zaten bir haftasında da adetim ve geriye kaldı 8 gün ve o 8 günde 2 gün iliski yaşamadık ve digerlerinde zaten umudum yoktu yumurtlamaya denk gelmez diyordum bir de adetim düzensiz, rahat oldum,stres yapmadım ve eşimi 5 nisan yolladim benim bulantilar basladi 13 unde hamile olduğumu öğrendim..Ne kadar rahat olup düşünmezsen o kadar kolay olur tavsiyemdir.