Baysalcennet bana da doktorum tatlım 15 ve 16 haftalarimda erkek dedi ve şimdi bir buçuk aydır doktora gitmedim çünkü detaylı ultrason a kadar gelme dedi inşallah bu Perşembe netlesecek ve 22 haftamdayim İnşallah net sonuç alırım düşün bilmediğim için net nasıl hitap etcemide bilemiyorum bal oğluşum diyordum sonra doktor net değil dedi sinir oldum yasak mis devlet te söylenmesi