Aysenur_2 suyu bol içmelisin. Şekerli ürünleri dengeli tüketmelisin. Tamamen yanlış bilgi vermişler. Göbeğin çatlamaması için, bol sütün olması için vs bol su içmelisin diyetisyen en az 3 lt diyor bana. Bunun dışında faydalı diye haddinden fazla meyve yersen şeker depolarsın bebeğin suyu fazla olur vs bu şekilde yani.