tugba07caylak08 Merhaba arkadaşlar 21+3 haftalık hamileyim sizlerin bu haftada karnınız ne kadar çıktı merak ettim paylaşmak isterseniz eğer tabiki memnun olurum ☺️
Symust tugba07caylak08 merhaba 21+1 benim göbek bayağı var ama benim öğrendiğim anda göbeğim çıktı psikolojik sanırım 🤣🤣
annesinin_beybisi Symust aynen ya ben hamile değilim ama geçen bir komşuyu gördüm 1 aylık hamileymiş ama göbeği 5 aylık falan gibiydi 1 aylik deyince şok oldum😀 ve şişman da değil çok zayıf biri
Symust tugba07caylak08 ben kiloda aldım bayağı hamile kaldığımda 70 tim şimdi 76 oldum o yüzden de göbek çok çıkmış olabilir
tugba07caylak08 Benim karnım sizde de oluyor mu bilmiyorum bazen içine çekiliyor yumuşak oluyor bazen sertleşiyor sonra sabah kalmıyorum bı anda büyümüş yine çok değişik 😅
tugba07caylak08 Hmm evet olabilir yapıdan iç karından da kaynaklı olabilir ama bende büyüsün istiyorum ben 60 la hamile kaldım bulantı kusma döneminden 57 ye düştüm daha eski kiloma yeni geldim iştahım yeni kendine geldi
Symust tugba07caylak08 bende çok şükür ne bulantı ne kusma oldu ilk zamanlar sadece bulaşık makinasına yaklaşamadım o kadar
tugba07caylak08 Aman aman olmasın da çok kötü bir durum yemeklerden soğuyosun mutfağa giremiyorsun yemek yapamıyosun yaptığını da yemek istemiyosun hazır olsa da yesem diyorsun benim ailem ke aynı şehirde yaşamadığım için çok zorlandım tek başıma🙁
annesinin_beybisi Tggba valla ben de gazdır dedim hamillerde ilk zamanlar gaz çok oluyor diye duymuştum ama daha 1 sene olmadi dogum yapalı onun göbeği dedi ama göbek bu kadar kalır mı ya bence zayif olduğu icin cok cıktı sanırım 🤭