Kızlar dün adet oldum ama şöyle söyleyim cumada beri berbat bir ağrım var benım asla belim ağrımazdı ağrıdı. Pazar günü agrılarım kesildi. Dün oldum yine ağrım başladı. Eve geldim dinlendim geçti bugün sabah tekrar başladı kadın doğum doktoru şansıma biri dolu biride ameliyattaydı çalışıyorum. Yarına randevu aldım. Eve geldim şimdi ayıptır söylemesi kocaman bir parça düştü. Neden olmuştur acaba. Normalde düşerdi ama bu seferki felaket büyüktü.