kızlar tainimiz konya ılgına cıktı bugün evimizi tuttuk 2 ay sonra aşılama yaptıracam 15 gün önce çikolata kisti ameliyatı oldum 2 ay doktorum vücudun dinlensin dedi konyada da yaptirabilirsin asilamayi dedi konya ılgında önerebileceğiniz doktor varmı acaba