Aysenurctn32 20+3 günlük gebeyim. İlk gebeliğim Gögüsüm kaşınıyordu ve şeffaf sarımtrak sıvı geldi. Bunun sütten önce gelen sıvı olduğunu biliyorum ama erken değil mi bunun için?
Shn16 Aysenurctn32 benimde o haftalarda geldi. Doktoruma söledigimde sıkmamı gögüs pedi kullanmamı sölemişti. Süt kanalları acıldıgı için gelmesi normalmiş fakat sıkmak erken dogumu tetikleyebilirmiş.
Ozge98 Aysenurctn32 benimde 22.haftada gelmişti doktorum sıkmamamı sıkı sütyen giymemi söyledi sıkmak erken doğumu tetikleyebiliyormuş
Rabia4650 Süt hamilelikte erken gelmis ise çocuk emmedigi için sutun kesilip bir daha gelmemesi gibi bir durum mümkün mü
SelenBade Rabia4650 kesinlikle öyle bi durum söz konusu değil bu benim 2. Gebeliğim ilkinde de gelmeye başladı sütüm 20. Haftadan sonra bunda da gelmeye başladı 24+4 üm ve ilk gebeliğimde 5 ay hiç ek gıdasız sadece anne sütü ile büyüttüm bebeğimi merak etmeyin ☺️