Seymatatogluozkin Kızlar selam bugun kontrolden geldım 2200 olmuş bebegım doktor iyi dedı ama aklıma takıldı sızce bundan sonra ne kadar daha alır 3 olur mu sağlıklı olsun yeter ama ille takıyor insan😳
Alminanin_Annesi61 Seymatatogluozkin bence gayet iyi doktorunu dinle o iyi diyorsa öyledir ben 34+3 deyim 2850 kilosu önden gidiyor ama doğum kolay olmaz diye kafaya cok takıyorum kilo alınır doğduktan sonrada kafana takma cnm.
Seymatatogluozkin Ysmnbdl Benım 30.haftamda 1600dü yıne normal demişti doktorum zamanında demişti ama bılemedım
Ysmnbdl Seymatatogluozkin benim baştan beri 6 8 gün öndeydi şimdi iyice büyümeye başlayınca 10 gün 2 hafta önde olmaya başladı bende bilemedim normal mi