serapinci Kızlar ben kan pıhtısından dolayı göbekten iğne kullanıyorum acaba göbeğime ağda yapsam bişey olur mu?
hafsa2020 serapinci nasıl uğraşcaksınz her zaman ağdayla cidden şaşırıyorm benimde biraz tüylenmem oldu ama yapmak istemiyorm bacaktı oraydı buraydı derken canımız çıkıyo zaten 😂.. konunuza gelince bence yapmayın iğne olduğunz için diyorm belki zararı olır..
serapinci hafsa2020 ben uğraşmıycam kuaför uğraşıcak 😂 çok tüğlenme var doktora gidince rahatsız oluyorum ondan sordum
Ezgi007 Yani doğumdan once ağda bandı kullanabilirsiniz heralde göbeginizin deliğine de yapmayacağınıza göre sıkıntı olmaz bence
gizemdmrak Yarenimm bende iğne kullanıyorum ama ben bacaktan vuruyorum göbeğe cesaret edemiyorum 🤦🏻♀️
Anne3434_ nilo81 valla kendini çözüp bi yöntem bulursan acımıyor birde iğne yapmadan önce ıslak mendille iyice öfeliyorum orayı uyuşuyor ve hissetmiyorum çokta acımıyor zaten küçücük bir iğne
Aysenaz Doktorum bana da yapma doğumdan sonra dökülüyor dedi beyaz tenliyim ben rahatsız olmuyorum ben bide