Balbocegmm benim o şekilde, yumurta tembelliği var ama hiç sıkıntı değil. Her ay yumurta oluşuyor, belli bir büyüklüğe geldikten sonra çatlıyor ve adetle atılıyor ama yumurta tembelliğinde de yine yumurta oluşuyor, döllenmesi için istenen büyüklüğe gelmiyor, döllenemiyor ama yine adet zamanı olan yumurtalar kanamayla atılıyor.
Ben hiç takılmamıştım, önemli olan yumurtanın oluşması ve 4. Ayda da hamile kaldım, ha biraz hamile kalmanız zaman alabilir ama hiçbir sıkıntı olmaz.