sevginanc Kızlar herhangi bir doğum belirtisi olmadan meryem ana otunu kullanarak doğumu başlatabilen oldu mu acaba ? 😊 Otu suya koydum dualarını okudum suyundan da içtim.Ot açılmaya başladı 😊
AslhanDzenli sevginanc işe yarycak mı acaba merak ettim ben de darlandım artık bel ağrısından ölcem ..
sevginanc AslhanDzenli Ot açıldı ama henüz ne sancı ne de başka bir belirti yok bakalım yarın sabaha kadar bekleyeceğim.Doktor kontrolüm var yarın.Bir etkisi olursa yazarım size de 😊
KbraergelKalfa sevginanc bu ot gerçekten işe yarıyor akranlarım dan kullanan oldu ama sizin yaptığınız gibi değil Doğum sancınız başladığında onu suya koyup dualarını okuyacaktınız hiç bişe yokken suya koyulmuyor yani
sevginanc KbraergelKalfa Ben de öyle biliyorum ama eşim illa koyalım belki sancılar başlar dedi iyi koyalım dedim 😊 Eşim çok sabırsız,hemen doğsun istiyor 😁
KbraergelKalfa sevginanc ☺️Canım az daha sabır bebeğiniz DHA sağlıklı gelir kucağınza inşallh herşeyin zamanı vardır