Ayy kızlar bugün çatı muayenesi oldummm hiçte korktuğum gibi değilmiş yaaa sadece adet sancısı gibi birşey oldu geçti sonra. 2-3 cm açılman var dedi doktor nstye girdim hissetmediğim sancılar çıkmış ufak ufak eli kulağında yani anlayacağınız ama birşey merak ediyorum kaç cm olunca yatış veriyorlarrr ☺️🥰