Kizlar merhaba daha önce istanbulda yaşıyordum klima ihtiyacım olmadi dogalgaz tam bir nimet. Suan fethiye deyim 2.5 yasinda oğlum var bide ekimde dogumum 25 metrelik bi salona gerçekten isitmasi güzel bir model soyleyebilir misiniz bana 18lik alacağız