badembid aynıyız canım ben de bugün tam 12. Haftanın içindeyim 😊 geçtiğimiz hafta ikili tarama testimi yaptırdım. Doktorum 12.haftaya girmeden 11.haftanın içinde yaptırmamı istedi ben de yaptırdım. Sonuçlar güzel çıktı çok şükür 😊 bir dahaki doktor kontrolüm 16.haftada. Direk cinsiyet öğrenmeye gidicem. Çok heyecanlıyım daha 1 ay var 🙈