Beyzan benim tansiyonum standart olarak hep 8-5 aralığındaydı yıllardır. Gebelik sonrası 10-7 standardım haline geldi. 12-8 gördüğümde de aynı şeyi düşünüp sormuştum merak edip, doktorum düzenli bir artış söz konusuysa haberdar olması gerektiğini söyledi. Yani tek seferlik durumlarda değil de sürekliliği olan artışlarda haber ver demişti. Her şekilde o gün 12-8 e kadar olan kısmı düşük tansiyon seyrime rağmen normal kabul ettiler. 14 sonrası tehlikeli sayıldığından tek seferde olsa haber vermek gerekir diye düşünüyorum yine de 💗
Bir de 12-8 olduğunda benim de vücudum fazla tetikleniyor. Alışkın olmadığımız bir kan basıncı olduğu için sanırım. Hafif limon sıkıp bol su içtiğimde biraz daha iyi hissetmiştim