Masal53 orda hiç takipli gebelik yapmadım ama doğuma acile oraya gittim acil servis te yatış serviste doğum sonrasına kadar hiç memnun kalmadım taburculuk sonrası evde enfeksiyon kaptım tekrar yatış yaptım ve çok şey çektim o hastanede Dr olarak hatırlamıyorum gerçekten şuan ikinci hamileligim kontrol dahi olsa gitmeyi düşünüyorum oraya