Merhaba; kızım olacak ismi hep Umay olur diye düşündük; ancak ben ve eşimin cevresinde bu isimde bir tanıdıgımız yok ben isimlerin karakteri az cok belirlediğini düşündüğümden tecrübesi, bildiği olan varsa benimle paylaşabilir mi nasıl bir cimcime olduklarına dair
teşekkürleeeer🥰🥰