Buusrapehlivaan Kızlar bugün bana da aşı için randevu açıldı ve ben aşı olmalı mıyım ? Doktoruma danışıp öyle aşı olmayı planlıyorum
canserko Buusrapehlivaan bana da aşı açılmış; yarın da kpntrolüm var doktoruma soracagım. Bakalım doguma da az kaldı son dk bir ekşın çıksın da istemiyorum vallahi
ilkgozagrimhavinim Buusrapehlivaan aşı olucağınız zaman onaylamanız için upuzun bi yazıyla karşılaşıyosunuz. O yazıyı okursanız gebelikte risklerinden bahsediyor. Ben olmayı düşünmüyorum mümkünse emzirmem bitene kadar hatta.