Bfduam Hanımlar dün aşı oldum, ikinci doz bir buçuk ay sonra, Korunmak gerekiyor diye duydum, bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Lalin2580 Bfduam canım korunmana gerek yok instagramdan Prof. Dr. Osman Develioğlu takip etmeni öneririm aşı ile ilgili çok güzel açıklamalar yapmış☺️
zeyolin Bfduam gebeliğin ilk 3 ayında da önerilmiyor, sonrasında ise gebenin durumuna göre aşı vurulması tavsiye ediliyor. Sonucta çok araştırılmasına fırsat olmadı önlem almakta fayda olur sanıyorum
kirpapatyasiii Bfduam benim bir bilgim yok burda bir bayan korunmalı yazmıştı. Üstte kalsın postunuz belki bilen biri çıkar 😊
Bfduam Elbet-birgun-kavusacagiz iki doz arası bir buçuk ay, artı bir ayda sonrasında, iki buçuk ay korunucam sanırım.
Bfduam aslidbd iki jinekoloğa sordum bunları dediler. Henüz gebe ve hamileliği düşünenler de etkisi blinmediğini söylediler.
Elbet-birgun-kavusacagiz aslidbd banada ilk danistigim doktor dedi. Bebek isteyenlerde etkisi bilinmiyomus henuz. Siz korunmayin ohalde🤷♀️
aslidbd Bfduam bu teknoloji uzaydan yeni gelmedi ama aşı karşıtlığı başka türlü bir cehalet tabi onun çözümü yok henüz
Elbet-birgun-kavusacagiz aslidbd doktorlar bunu diyen bilmem anladinizmi kimseye cehalet gibi konusmalar yapamazsiniz. Ası karsitini gelirsek bana aciklama yapan doktor bizzat asisini oldu bu konuyu takmayin o guzel.kafaniza … Siz asinizi olun korunmayin. Hem bir ay uzun bi sure degil sonucta
Bfduam Elbet-birgun-kavusacagiz ins hayırlı sonuçlar olur. Adet olursan beslenmene dikkat et, keten tohunu bir kaşık yiyebilirsin.