Arkadaşlar bugün 39+5 e girdim gece 3 den beri karnım acayip bir şekilde ağrıyor sanki karnım düşecekmis gibi hissediyorum özellikle ayağa kalkınca çok çok kötü bir ağrı var karnimda doğuracak derecede sancım yok ama karnimda ağrı çok ne yapmam lazım ya doğum sancısı başladı mı acaba karnım da çok sert bebek de çok nadir hareket ediyo