Mommy2b yaaa hıc ölçtürmedim ama genelde 14 falan çıkardı sağlık ocağında yüksek demıstı ama doktorum proteın kaçağı falan var mı vs dıye bayagı tetkık yaptı gebelık zehırlenmesı vs dıye ama çok şükür bısey çıkmadı daha önce kalp sorunum hıc olmadı ayakta durduğumda aşırı oluyor galıba hamılelıkten ama su tanısyonumu kendım takıp edecem bır