ikikuzuannesi_18-21_ yeni Bi oyun çıkarmışlar çocuk sendromlu aldır veya yaş 30 dan yukarı isede hamilelik sıkıntı riskli bunlara inanma kanma, Allah nasip etmiş vermiş evlat ona buna bakıp aldırma kardeşim banada öyle dedi burnu yok bilmem ne sendromlu karnından sıvı alalım bilmem napalım aldır o çocugu bende aldırmıyorum dedim ne geldiyse Allahtan,hepimiz saglıklı eli kolu olan insanlar olsak bile birer engelli adayıyız heran ne olacağını bilmiyoruz kaza yapıp kolsuz bacaksızda kalabiliriz değil mi? O yüzden rabbim den gelen başımız gözümüz üstüne diyelim, doktorum dedi ultrasonlar yanıltıcı yaptırma bende yaptırmadım perinatoloji bölümüne gittim oda sapasağlam çocuga burnu yok kalbi delik kan gitmiyor VS diye yalanlar çıkardı agladım ama sonra çevremdekiler de bizimkilerede aynını dediler sağlam dogdu inanma gerçekten öyle inanma gönlünü ferah tut 🍃