Masal53 39+2 dim o gün erken kalkıp temizlik yaptım enerji gelmişti akşam 11 12 gibi oturdum ağladım ne zman doğacak doğsun artık diyordum 12 den sonra 39+3 oldum 1 gibi yatağa geçtim uyumaya suyum geldi oğlum dayanamadı daha fazla üzülmeme yorgunluktan bittiğim belim aykalrımın ağrıdığı gün oğlum geliyorum dedi🥴 İyiki gelmiş 💙