Nida snmanne benim kızımın adı da gülce.şimdi 3 yaşında her duyan bayılmıştı İsmine.şimdi bi kızın daha olacak bakalım adı ne olacak
snmanne Busraaras sagol canimmmm bende cok yok hemde farkli hosumada gitti sagsalim insallah alirimda kucagima
Busraaras snmanne aminnn inşallah kaç haftaşıksın bende18+2 kızım olcak bnmde nasipse defne ismini koycaz yanınada uygun kuranda geçen bir isim bulmaya çalışıyorum ☺
snmanne Busraaras 22 canim benimde hayirlisiyla kucagimiza alalimmmm insallah bende iki isim koyum dedim sonra yarin evlenince iki soy ismini de kullanmak isterse cok zorluk olur diye dusundum 🤣 ne kadar dusunceli bi anayim demi ahahhah