gamzosgamzos esrabalkau ben bugün biontech oldum hamile değilim suanlik çok hafif kolum ağrıyor ve başım ama başım uykusuzluktan mi ağrıyor bilmiyorum kızım sabah çok erken kalkmıştı baya uykusuzum
badembid esrabalkau ben randevumu aldım 15. Haftamda olacağım. Doktorum biontech olmamı öneriyor. Açıkcası covid olmaktan daha çok korkuyorum bu nedenle olacağım