Melekokty 9 haftalık gebeyim geceleri sancılarım oluyo bugün doktora gittim enfeksiyon olduğunu söyledi korkuyorum düşük vs olur diye ilk gebeliğim bide böyle bişey yaşamış olan var mı kızlar
eylusko Melekokty korkmayın bence bende gebeligimi öğrendiğim günden beri hep enfeksiyon var hiç geçmiyor sadece azalıyor sonra yine artıyor. su an 26 haftaya 2 hafta önce enfeksiyon 35 cıktı aşırı aşırı fazla sonra 15e düştü su an durum ne bilmiyorum
Emirinannesi34 Melekokty benim gebeliğimin başından beri var antibiyotik kullandım kaç kez fitil kullandım çok şükür bebeğe bişey olmadı 34.haftadayım