Herkese iyi günler. Arkadaşlar ben 24 haftalık hamileyim. Bugün kontrol için doktora gittim. Her şeye baktı normal çok iyi dedi. Hamileligimin ilk gününden beri Protestan kullanıyorum. Ona bile artık gerek yok ama kullanmaya devam edelim dedi. Ama en son sana 4 sana ciğer geliştirici iğne yazıyorum. Erken doğum riskine karşı ikisini bugün ikisini yarın yaptır dedi. Şimdi ikisini yaptırdım. Celeston diye bi iğne. Bu arada ben yarım rahimliyim. Ama okuduğuma göre bu iğne daha ileri haftalarda yapılıyormuş. Eğer bir sorunum yoksa doktor bana neden şimdiden bu iğneyi yaptırdı. Daha önce bu konuda bilgisi olan varsa yardım ederse çok mutlu olurum. Şimdiden çok teşekkür ederim.