36 haftalık olduk bugün ve sabah nişanım geldi kasılmalarım da vardı. Hastaneye gittik açılma esneme hiç bir şey yok bebiş kanala da girmemiş ama nst de sancım çıkıyor. Takip verdi doktorum 2 saat sonra tekrar nst ye gireceğim. Böyle olan anneler var mı sizce doğum başlar mı erken ama 🥺