Defne1sare geçen bir makale okudum canım, bu tarz içecekler bebekte kromozom bozukluğuna yol açıyormuş önerilmiyor. %95e yakın şekermiş zaten. Yurtdışında yasaklanan ülkeler varmış. Onun yerine malt içecekleri içmek daha iyi diyorlar. Şekersiz olanlarını tercih edebilirsin.