esmanurky özelde mi oldun? Bana dil altı hapını kürtajdan yaklaşık 3 saat önce Rahmi yumuşatması için verdiler. Serumda bağladılar. Serumu kürtaj esnasında açtılar. Kürtaj olurken içerisine ağrı kesicileri koymuşlar. Kürtaj yaklaşık 5 dakika sürdü 10 dakika sonrada kendime geldim. Ne ağrım, sancım oldu ne de kanamam. Kürtaj olduktan 5 gün sonrada kontrole çağırdı çok şükür temizlenmişti. Kürtaj sonrası kanamamda olmadı.