Sina merhaba, benim 6+2 de sabah namazını kıldıktan sonra birden kanamam başladı yoğunlaştı gittik doktora bebekler iyiydi, rahim bebekleri atmaya çalışıyordu, serum iğne durdu kanama, üç gün sonra gittiğim de küçük kalan bebeğim düşmüş, hiç parça gelmedi, az az arada kan geliyordu ama içimdeki birikinti sanıyordum. Tam 11 haftama kadar kahve leke gördüm bitti artık o lekelenme, şükür diğer bebeğim bu kanamadan etkilenmedi, şimdi 19+2 olduk erkek bekliyorum 👶🥰 kötü günler geçti çok şükür Rabbim geride kalanlara sağlık versin bize bağışlasın..
Sizde üzmeyin kendinizi, kendiliğinden küçülür hiç dert etmeyin, yiyecek ekmeği yokmuş. Allahım karnındakini sana bağışlasın.