Anneeee Kızlar 40+5 olduk hala bişey yok artık çok sıkıldım 😒 Evde Doğumu Nasıl Başlatabiliriz Acaba ❌😣😑
Ntugba Anneeee canım yer değiştirelim seninle ben de 26 + 6 heran gelebilir allah'ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
esoeso Anneeee 39 +6 oldm hlaa bndede bsey yok hurma yuruys falan yaptm ama yok yokk yorulddmm artkkk valla hergn bı umutla uyanym
B8use Anneeee bende 37+2 deyim 38 de dogmasini istiyorum merdiven in cik yuruyus yap diyorlar . Bebek zaten dogum kanalinda ama acilmam yok biran once acilir insallah
Kubra3458 OktayZmrtCokun benim de 40.Beklemekten başka yapacak bir şey yok bence.Yürüyüş yapın hurma yiyin filan diyorlar da 38den beri yapıyorum onları hala kanala dahi inmemiş bebegim
Merve026 Anneeee evet baya nazli :) kıyamam size ya nasıl da hevesle bekliyorsunuz dur. Genelde kızlar erken gelir ama prenses çıkmak istemiyor belli ki Sancı durumunuz nedir?
58Vildan Canim ahududu yapragi cayi tarcin cayi gunde 1 2 fincan tüketebilirmiş bide çömelme haraketi cok iyi geliyormuş
Edadlek Benim ilk gebeliğimde 40+4te mecburi sezeryan oldu canım açılmam olmuyordu suni sancı istedim doktor açılman yok suni versekte olmayacak dedi bide günü geçtiği için kakasını yeme olasılığı vardı hiç riske atmadım bebeğimi inşallah açılman olur canım ben normal doğum çok istedim nasip olmadı hurma yedim yürüdüm banamısın demedi bi türlü gelmedi 😋
Minigininannesi Anneeee doktorumun en büyük önerisi ilişkiydi çünkü spermin içinde bulunan bir madde ile suni sancı da bulunan bir madde varmış. 40+4de çok Afedersiniz dün doktor tavsiyesi ile yaptık bugün suyum geldi hastanedeyim sancim da oluyor yavaş yavaş.
Anneeee Minigininannesi ayyy ne güzel ama işte benim eşimin mesleği yüzünden yanımda değil ben ailemin yanındayım imkansız biraz
58Vildan Anneeee ya ama açılmayı sağlıyor diye duymuştum ama tarcin çayı sancilari destekliyor diye biliyorum