Selamlar 🐣
Bugün 37. Haftayım ve çatı muayenesi yaptı doktorum. Öncelikle kendinizi ne kadar rahat bırakırsanız o kadar rahat geçiyor. Ben önce nst girip sonra çatı olacak sanıyordum ancak doktorum ameliyata gireceğinden önce çatıya aldı haliyle biraz hızlı oldu ama olabildiğince sıkmadım orayı sadece afedersiniz doktor orayı incelerken hafif bir yanma hissettim dayanılmayacak bi durum yoktu ilk defa böyle bir muayene yaşadığım için refleks olarak tepki verdim kesinlikle incecik bir yanma gibi bir his vardı. Kesinlikle kolunu soktu va tarzı yorumlara inanmayın. Canı acıyanlar elbette olacaktır ama darlık olduğu için ama kastığınız için bu normaldir. Ancak dirseğine kadar soktu vs bunları okumayın bile.
doğum şeklimiz ne olursa olsun kendimizi rahatlatmalıyız. Hep böyle kodladım beynime güzel geçecek abartılacak bir durum yok vs diye kodladım ve sorunsuz geçti 🌸