Selam hanımlar.
Hamileliğimin başından beri bu uygulamadayım. Sona geldim :) 39+5 günlük hamileyim. Bir oğlum olacak nasipse. Bugün çatı muayenesine girdim , 1 cm kadar açıklığım var , bebeğim de doğum kanalına girmiş . Perşembe günü hastaneye yatışım yapılıyor sabah , doktorum beklemek istemiyor risk almak istemiyorum suni ile başlatalım dedi doğumu 40.haftada. oğlum 3.5 kilo , ödemler falan gitse 200 gr oynar dedi kilosunda , normal doğum olacak nasip ise .. benim için dua eder misiniz ? Hayırlısı ve sağlıkla oğlumu kucağıma alayım. Rabbim isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın inşallah . Doktorum belki çatı muayenesi doğumu tetikler bakarsın bu akşam gelir dedi. Ama o kadar karışık hislerdeyim ki hangi hissim daha baskın geliyor bilmiyorum. Korkuyorum , endişeliyim , heyecanlıyım .. dualarınıza talibim..