Kbr_ozgr Kızlar merhaba 27 hafta 3 günlük hamileyim dün doktora gittim bi sıkıntı yok dedi bebeğin kafası yukarıda dedi ama döner dedi ne anlamda dedi anlamadım sanki birsy varmısta düzelir sonra der gibiydi yani yada ben öyle anladım
Engzlevlt Kbr_ozgr makat geliş demiş yani poposu aşağıda benim de öyleydi 27 haftalığım bende normal yani bebek dönüyor zaten hep
Fndmrplt Kbr_ozgr normal doğum icin bebeğin kafasinin aşağıda olması gerekiyor ya onun icin demiştir döner diye kötü bisey dememiş 😊