Kızlar merhaba 36+3 deyiz bu gün karın kısmımda ağrı var uzun süredir fazla şiddetli değil ama. Bir de bebeğim gerçekten hiç durmadan nerdeyse 2 saattir pıt pıt vuruyor karnıma ve oynuyor ama gerçekten sürekli bu doğum belirtisi mi ya da böyle bir durum yaşayan var mı