Zeynepyrdnkl Suni zor mu yarın doktorum suni sancı ile dogurtacagini söyledi yoksa sezeryan mi onerirsiniz hiç acilmam yok @NaimeYilmaz sabitleyebilirmisiniz
Aysunduruu Zeynepyrdnkl sezaryanlik durum yoksa tabiki normal olsun canım çabuk açılır inşallah bir avazda 😊
Beyzan Zeynepyrdnkl suni sancı çok kötü bir şey değil daha az önce okudum doğum hikâyesinde suni sancıyla açılması gayet güzel ilerlemiş bir anne gördüm benim böyle bir seçeneğim olsa önce suni sancı seçeneğini değerlendiririm ama tabii ki bebek de farklı bir sağlık sorunu varsa ona bir şey diyemeyeceğim. Ama elimden geleni yap ondan sonra sezeryan denemeyi tercih ederim. Benim İlk doğumda evde önce suyum geldi ve bardaktan boşalırcasına geldi hastaneye gittiğimde ne sancı vardı Ne açılma ve bebeğin suyu kalmamıştı o nedenle acil Sezaryen oldum
MomHero2 Zeynepyrdnkl suni sancı açılma sağladığı sürece sezaryen iyidir bence ama açılma yoksa çekilen acıya değmez diye düşünüyorum. benim doğumumda suni sancı ile başlatılacaktı hastane de kendi sancım geldi bekledim bir gün boyunca asla açılmam olmadı suni istedim sancılarım çok yüksek olduğu için verilmedi günün sonunda sezaryen olmak zorunda kaldım
Narin9 Zeynepyrdnkl ben doğum anında aldım ama hissetmedim açıkçası. Epidural alabilirsin 4 5 santim açılma olduktan sonra
Emanet Zeynepyrdnkl canım henüz doğum yapmadım ama olabilirsen suni de alsan normal doğum yap. Evet biraz sanciliymis ama olsun dogunca rahat edersin
SevdaBati Soru bu değil tabi ama hamilelik 42. Haftaya kadar gidebilir yanı belkı bu ıkı haftalık surecte su gelecek ve acılma gelecek doktor sancı vereceğini bı sorun gorerek mı soyledi . Anlamadım . bı sorun yoksa ben beklemek istediğimi söylerdim .
Zeynepyrdnkl SevdaBati suyu azalmış bitmiş diyemem ama.azalmis dedi nst de ilk başta kalp atışları yavaş çıktı daha sonra biraz daha iyi çıktı çikolata yiyince oda normal doğum yapacaksin diye çocuğu tehlikeye atma dedi suni ile deniyelim iki gün olmazsa sezeryan dedi
Didonutella Zeynepyrdnkl suni sancı kimisinde aşırı acıya neden oluyor sanırım. Tecrübem yok ama manyak gibi izlediğim doğum videolarında baya acı çektiklerini görmüştüm 🤣 Mesela eylül öztürk ün alex i doğurma videosunu izleyin isterseniz. Ona göre karar verirsiniz.
MerveLn Zeynepyrdnkl Allah yardımcınız olsun ben 4 cmlik açıklıkla gittim 14 saat suni sancı dedi sezeryan seçtim.
badembid Zeynepyrdnkl suni ile doğuran çok arkadaşım var. Hastane olanaklarında varsa odanda bol bol sıcak suyla duşa gir bence yapabilirsin 👍🏼👍🏼
SevdaBati Zeynepyrdnkl önemli olan evladını sağlıkla kucagına almak . Nasıl dogurursan dogur ister sezeryan ıster normal harıka bı anne olacaksın durumdan haberdar et bizleride güzel haberlerini bekliyor olacağım 🌼
Zeynepyrdnkl Beyzan benim hiç acilmam yok şuan tek korkum o suni uzun sürer 8 saat suniden sonra sezeryan derlerse o acıyı çekmeyi gözüm çok kesmiyor acısını da bilmiyorum açıkçası göz korkutuyorlar hep
Mommy2b Beyzan benim öyle oldu suni sancıyla açılmamı hızlandırdılar ama sancım da vardı 2 cm de olsa açılmam da vardı açılma sıfırsa uzun sürer ve rahim kaslarını yorar diye biliyorum
Zeynepyrdnkl MomHero2 bende ondan korkuyorum suni aldıktan sonra acilmam olmazsa cektigimle kalicam diye
Aslic Zeynepyrdnkl kesinlikle suniyi secin dayanamadiginiz yerde epidural istersiniz mis gibi ameliyata hic gerek yok bence aslada pisman olmazsiniz normal dogumdan
Zeynepyrdnkl Aslic epidural suni verilirkej oluyor mu ilk doğumum olduğu için bilmiyorum ona göre haraket edecegim
Minigimm0611 Zeynepyrdnkl Kardeşimde 3-4 cm açıklıkla gitti gerisi gelmedi. sonra suni verdiler 12 saat sancı çekti ama yok yine gelmedi mecbur sezaryena almışlardı. boşu boşuna okadar agrıyı cekti.Genel olarak suni alıp normal doğum olmuyor zaten doktorun demesi bu ama tabiki olanlar var burda okuduklarım benim.oyüzden şunu tercih edin diyemem ama ben öyle bir durumda suniyi istemicem.
Zeynepyrdnkl Minigimm0611 benimde korkum o suniyi çektikten sonra acilmam olmaz da sezeryan olursam yine